RTL : « Carole Muller ass nei Presidentin vun der clc »

Lire l’article en entier ici. D’Handelskonfederatioun clc huet eng nei Presidentin. D’Carole Muller, CEO vu Fischer, iwwerhëlt de Poste vum Fernand Ernster.D’Handelskonfederatioun clc huet eng nei Presidentin. D’Carole Muller, CEO vu Fischer, iwwerhëlt de Poste vum Fernand Ernster.

Dat gouf en Dënschdeg wärend der Reunioun vum Conseil d’administration vun der CLC decidéiert. Déi nei Presidentin huet ënnerstrach, datt een eng staark Gouvernance bräicht, déi den aktuelle Krisen entgéintwierke kann, déi virun allem de Commerce an den Transportsecteur betreffe géifen.

Lire l’article en entier ici.
Consulter les articles de la clc dans la presse.