RTL: „Nicolas Henckes gëtt neien Direkter“

Hospilux, e private Fournisseur vun der Santé, kritt en neien Direkter. De Nicolas Henckes ersetzt de Claude Bindels, deen awer Apdikter fir de Betrib bleift. De Nicolas Henckes hat de leschte Mount annoncéiert, datt e säi Poste vun Direkter vun der Handels-Confederatioun opgëtt.Hospilux, e private Fournisseur vun der Santé, kritt en neien Direkter.

Top Beiträge

3 Questions au Professeur Arturo Bris (2)
3 Fragen an Professor Arturo Bris

Neue Beiträge